Máte možnost oslovit své potenciální zákazníky cílenou reklamou. Jak?
Dle probíhající ankety je naším typickým návštěvníkem žena ve věku 21 - 55 let. Je zaměstnaná, středoškolsky nebo vysokoškolsky vzdělaná, stránky navštěvuje pravidelně a, co je hlavní, máte 70% šanci, že pokud ji Vaše reklama osloví, bude zvědavá a kliknutím se pokusí vyhledat další informace o nabídce. Je-li tato žena vaše potenciální zákaznice, nabízíme vám nejlepší šanci, jak ji získat.
1. Ujasnětě si cíl reklamní kampaně:
a) zvýšení povědomí: logo a název společnosti, jasná charakteristika činnosti, motto apod.
b) zvýšení prodeje: uvedení výhody (nízké ceny, slevy, akce, soutěže,...), vyvolání pocitu potřeby koupě, emocí, atd.
2. Vašimi zákazníky jsou převážně naši typičtí návštěvníci.
3. Reklamní banner nesmí rychle přeblikávat. Měl by využívat příjemné barvy. Text reklamy musí být čitelný, i zde je důležitá barva textu.
Denní návštěvnost internetových stránek vyplata.cz je průměrně 4 000 UIP/lidí přičemž denní průměrné shlédnutí je 17 000.
V případě zájmu o prezentaci Vaší firmy, výrobků či služeb na portále výplata.cz nás neváhejte kontaktovat:
e-mail: info@infinance.cz